رمانتیک
میگن لبخند با مرگ هیچ فرقی نداره تو بخند تا من برات بمیرم

اس ام اس رمانتیک

تو تغییر نور را در آسمان تماشا می‌کنی

من چشمهای تو را…


اس ام اس رمانتیک
همه مرا با خنده ی بلند میشناسند
بیچاره بالشم
با گریه های بیصدا …


اس ام اس رمانتیک
خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که میگذره  . . .
مدتهاست که بی دلیل ترکم کرده ای ، نمیدانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد .


اس ام اس رمانتیک
خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد و اوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد
برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت….ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواهد؟؟


اس ام اس رمانتیک
نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم
و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای شاد بودنت هدیه میکنم . . .


اس ام اس رمانتیک
حوصله ات که سر میرود با دلم بازی نکن
من در بی حوصله گی هایم با تو زندگی کردم . . .


اس ام اس رمانتیک
چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است .


اس ام اس رمانتیک
امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه دیروز هم همینطور بود فردا هم همینطوره


اس ام اس رمانتیک


راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود
تو هیچ کجا نیستی
پیامک رمانتیک جدید دلم خواهد که دلدارم تو باشی عزیز و دلبر و یارم تو باشی به هرجمعی خریدارم تو باشی گل و باغ و چمنزارم تو باشی

 

اس ام اس رمانتیک
میگن عادت از عاشقی بدتره ؛ پس هیچ وقت کسی رو که بهت “عادت” کرده رها نکن


اس ام اس رمانتیک

از بانک دوستی شعبه صفا مزاحمتون میشم، حساب محبتتون خالی شده! هرچه سریعتر حسابتون را با یک پیام پر کنید !!مسیج رمانتیکمثل قناری در قفس هر شب هوایت میکنم آسمان کوچکی دارم ، آن را فدایت میکنم