خزان که مال ما شد ، بهار مال شما
صاف و ساده بگویم ، سلام حال شما !؟

اس ام اس صبح بخیر

 

سلام ای طراوت همیشه ! دوست دارانت را دریاب !
ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم !

اس ام اس صبح بخیر

سلام بر تو که عاشق سلام بر تو که شیدا

سلام بر تو که خوابی سلام بر تو که رویا
سلام شعر فریبا سلام دلبر زیبا
سلام راوی غم ها سلام عاشق شیدا

اس ام اس صبح بخیر

سلام
صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز
میبینم
و تو خودت را در آینه من آبی
بیا برویم باورمان را قدم بزنیم
تا شانه های خیابان خیال کنند
جنگل و دریا بهم رسیده اند !؟

صبح بخیر

سلام ،
ببخشید ما داشتیم تو کوچه اس ام
اس بازی میکردیم
یکی از سلاما افتاد تو خونتون ! میشه پسش بدین !؟؟
ما
منتظریم !

پیامک صبح بخیر

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو
چه پا برجاست
سلام بر روی ماه تو
عزیز دل سلام از ماست

اس صبح بخیر

سلام من
به هر چه وبه هر کــــسی که با سحر
تمام جسم و جان او پر از نماز می
شود

اس ام اس عاشقانه

سلام ای دل نورانی خورشید،
ای نگاه آبی آسمان، ای شکوه آفرینش!
سلام ای وسیع جاری، ای پهنه نور باران، ای طراوت بی
کران
روزت به خیر
باد

اس عاشقانه

سلام عزیز مهربون ما رو نمیبینی خوشی؟

هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق کشی . . .!؟

پیامک صبح بخیر

صبحا که تو میخوابی ، من همیشه بیدارم
تو خواب بد میبینی ، من دنبال یه کارم
تو تنبلی و بدحال ، من خوشحالم و سرحال
پاشو دیگه تنبل
پیشاپیش صبحت بخیر

پیامک عاشقانه

امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو
و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی…
صبح نازت بخیر نانازم

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر

صبحت بخیر عزیزم ، برات چایی بریزم؟!
گولت زدم عزیز جون ، تو که نیستی خونمون!!
خوب بیــــــــــد (صبحت بخیر عزیزم)

پیامک عاشقانه صبح بخیر

سلام ای وسیع جاری، ای پهنه نور باران، ای طراوت بی کران
روزت به خیر باد

پیامک صبح بخیر عاشقانه

سلام من
به پیچکی که صبح دست سبز او
به سوی آسمان بی کران دراز می شود