دلشکستگی

صفحه های تقویم مرا یاد گذر زمان می اندازند
نمیدانم !! پس کی زندگی شروع می شود

اس ام اس دلشکستگی

غمگینم؛
مثل دختری که عاشق سرباز دشمن شده است

اس ام اس دلشکستگی


زبان استخوانی ندارد ، اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند

اس ام اس دلشکستگی

بارانی ات را بپوش و در آغوشم بگیر
ابر ، ابر گریه دارم

اس ام اس دلشکستگی

من چرک نویس احساسات تو نیستم
دوستت دارم هایت را جای دیگری تمرین کن

اس ام اس دلشکستگی

نیستی
به صحرا می روم
و آغوش بی دریغ، گرمش را
پناهنده می شوم

اس ام اس دلشکستگی

آدمی را دیدم با سایه ی خود درد و دل میکرد

اس ام اس دلشکستگی

چه رنجی میکشد او
وقتی هوا ابریست

اس ام اس دلشکستگی

نبودن هیچ کس سخت نیست
فراموش کردن یک بودن سخت است

اس ام اس دلشکستگی

از تو دلگیرم…از عاشقی سیرم…درسته بی تو میمیرم…ولی ایندفعه میرم

اس ام اس دلشکستگی

وقتی دل تنها کالائیست که خدا شکسته آن را میخرد ، پس چرا من

به دست کسی که دلم را شکسته بوسه نزنم . . . ؟

اس ام اس دلشکستگی

کاش جنس دلها از کاغذ بود نه از شیشه ! آری ، سوختن بهتر از شکستن است .

اس ام اس دلشکستگی

گفتمش دل می خری؟ پرسید چند؟ گفتمش دل مال تو تنها بخند! خنده کرد و دل زدستانم ربود. تا به خود بازآمدم، او رفته بود! دل زدستش روی خاک افتاده بود! جای پایش روی دل جامانده بود…

اس ام اس دلشکستگی

هرگز نشد بیای پیشم بگیری دستای منو
بدونی من عاشقتم گوش کنی حرفای منو

تو بی وفا بودی ولی اونی که برات میمرد منم
تا زنده ام دوست دارم اینم کلام آخرم . . .

اس ام اس دلشکستگی

مطمئن باش و برو
ضربه ات کاری بود
دل من سخت شکست
و چه زشت به من و سادگی ام خندیدی
به من و عشقی پاک
که پر از یاد تو بود
و خیالم می گفت
تا ابد مال تو بود
تو برو. برو تا راحت تر
تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم