پیامک خنده دار
مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید !

اس ام اس سرکاری

اگه خوابیدی بیدار شو اگه بیداری بشین اگه نشستی بلند شو راه برو اگه راه میری بلند شو پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من واست اس ام اس اومده !!

اس ام اس سرکاری

از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه ، وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم ! آخه داشتی بالشتتو می خوردی !

اس ام اس سرکاری

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی ، خوب بابا فحش نده دیگه ، کارت داشتم که بیدارت کردم .
میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره ، آب نمیره تو دهنش ?

اس ام اس سرکاری

می خواستم ببینم مسئول ارسال اس ام اس مخابرات سر کارشه یا باز هم جیم زده ؟
تو راحت باش ، می تونی بخوابی !

اس ام اس سرکاری

سلام ببخشید که این موقعه شب مزاحم شدم …
می خواستم بپرسم سرشب که آب خوردی این آفتابه رو کجا گذاشتی ؟

اس ام اس سرکاری

با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد .
.
.
.
.
صدای مردم آزار !!!

اس ام اس سرکاری

وای وای وای
ببخشید خواب بودی
ای وای شرمنده . بخواب فردا باهات کاردارم .

اس ام اس سرکاری

ببخشید که مزاحم خوابتون شدم ۲ تا سواله که خیلی وقته فکرمو مشغول کرده
.
.
اولی اینه که اسمه پدر پسر شجاع قبله اینکه پسر شجاع بدنیا بیاد چی بود ؟
.
.
دومی هم اینه که وقتی دیر وقت میشه میگن برو بگیر بخواب باید کیو بگیریم بخوابیم ؟
.
.
ممنونم البته الان لازم نیست جواب بدی چون من خوابم و مثل تو بلند نمیشم بخونمش !!

اس ام اس سرکاری

شده خواب ببینی که وقتی خوابیدی تو خواب داری خواب میبینی که خوابی و داری می خوابی و خواب خوابو میبینی که در اون حالی که تو خواب داری خواب خواب رو میبینی تو خواب همونطور که خوابی یکی دیگه هم مثل خودت خوابه و تو خوابش خوابه خوابو میبینه و همین طور که خوابیده تو خواب به تویی که خوابی بگه : چقدر سرکاری ؟

اس ام اس سرکاری

سلام . ببخشید بیدارت کردم . گفتم نکنه داری خواب بد می بینی !!

اس ام اس سرکاری

سلام . یادت باشه که یادم بیاری که یادت بندازم که به یادم بیاری که یادم بدی دیگه این وقت شب با SmS کسی رو اسکل نکنم !