دوستت دارم

گفتی ” دوستت دارم ” حسودی ام شد !

حتی زیبا ترین دروغ سیزده را هم تو گفتی !

 اس ام اس دوست دارم

نه نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم

اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم

اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم

صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .

 اس ام اس دوست دارم

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد

و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی . . .


  اس ام اس دوست دارم

مدت هاست تنها چیزی که مرا یاد تو می اندازد ؛ طعنه های دیگران است !

شاید اگر این دیگران نبودند تو زودتر از اینها برایم مرده بودی . . .

 اس ام اس دوست دارم

کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام؟؟؟!!!…

که حالا تلفن خوش خیالت تو را…

مشترک مورد نظر من میخواند…؟!

مورد نظر شاید…ولی مشترک…!؟

هه…گفتم که خوش خیال است…!!!

من + تو = محال

می دانی که هنوز “دوستت دارم” عاشقانه ترین هدیه ای است که برای تو دارم !

 اس ام اس دوست دارم

“دوستت دارم”پریشان شانه میخواهی چه کار ؟
دام بگذاری اسیرم دانه میخواهی چه کار ؟
تا ابد دور تو میگردم بسوزان عشق کن
ای که شاعر سوختی پروانه میخواهی چه کار ؟

 اس ام اس دوست دارم1398

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم
بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت
بلد نیستم نخندم وقتی باتوم
حتی اخم کنم وقتی ناراحتم
من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو

  اس ام اس دوست دارم2019

تا زمانیکه به عمق واقعی انسانها پی نبرده ای

دوستشان نداشته باش
زیرا عمیقترین زخمها زخم خنجر کسی است
که با تمام وجود دوستش داشتی

  اس ام اس دوست دارم جدید

“دوستت دارم” هایت را به کسی نگو
نگه دار برای خودم
من جانم را
برای شنیدنش
کنار گذاشته ام . . .

 اس ام اس دوست دارم زیبا

دروغ نیست اگر بگوویم

که بی تو، زنده مانی میکنم ، نه زندگانی !

مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا

هان !؟

بیا پایین

زود باش

آخه تو فقط ماه منی !

  اس ام اس دوست دارم

شب برات اسمس زدم که بگم: دنیام تاریکه مثل شب، تنهام مثل ماه، کوچیکم مثل ستاره، اما دوستت دارم اندازه آسمونی که اندازه نداره.

 اس ام اس دوست دارم